Comments Posted By DeeDy

Displaying 1 To 19 Of 19 Comments

Funny guy :-)

:)) … amuzanta faza asta:))

Auzi sa te ameninte un copilas, adica nu stiu de ce ma mira ca si eu am patit-o:))

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 01:40

De ce e mai simplu de conversat cu un bărbat decât cu o femeie!

Te dezamagsec:P … si baietii fac asa8-| :P

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 01:53

Nu gândi negativ când faci ceva greșit!

Mult mai bine si mai corect pentru oricine, dar eu nu pot …. ma gandesc sa nu dezamagesc sau sa ranesc pe cineva, asa ca ascult ce au de spus si altii, si apoi vin influentele ” uite ala a spus asa, deci ar fi gresit sa fac asa”… etc
Dar, parerea mea, cei care te influenteaza si nu tin cont si de ceea ce vrei, simti, si fac in asa fel sa te faca sa suferi, desi stiuau de dinainte ca vei fi dezamagit de deciziea ta, nu sunt prieteni adevarati:P

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 23:52

“dacă făceam invers, nu se mai întâmpla așa“;
“off doamne numai din cauza mea s-a întâmplat lucrul acela oribil“; le recunosc
Sau:” daca nu ascultam de altii, acum era altfel”. Stiu cum e…
Si eu am avut un moment de depresie totala in urma cu… 1 saptamana:O … adica nu cred ca am trecut peste:-? #-o dar :-j … Faza cea mai naspa e ca in fiecare zi realizez cate am patit, in cate belele am intrat pentru a ii ajuta pe altii si ce primesc in schimb?… nimic, normal… ei si-au rezolvat problemele, ce mai conteaza daca au creat altele … nici macar un “multumesc”, iar atunci cand ai nevoie de ei… i-ai daca ai de unde:| , iar eu nu reprosez decat ca am ascultat de altii si asta mi-o reprosez mie:|

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 02:09

Probleme cu ochii din cauza monitorului?

Si eu obosesc mult la calculator, si am purtat si ochelari>:P …dara cum am biroul langa fereastra, iar monitorul indreptat catre era si imediat ce simt ca mi-au obosit ochii privesc pe geam…. cat mai departe, de obicei cerul(s spune ca daca privesti cerul incerci sa focalizezi ceva, care este prea departe si acest lucru iti odihneste ochii si te scapa si de starile de rau, chiar si cand esti racit si te doare capu, ai febra si nu ai chef de nimic:) )
Faza cu morcovii… nu e indicat sa iti pui mama sa puna cati mai multi morcovi in mancare, nu are un efect prea mare, deoarece isi pierde multe proprietati. Manaca-i asa cum sunt, si cauta-i pe cei mai pricajiti;)) , aia sunt cei mai sanatosi.
Daca obosesti, poti sa inchizi ochii doar:) . Dar nu cred ca e o crima sau se porneste vre un razboi daca te misti putin.
Si…. ce zic unii/:) …. stai numai la pc?….neah…. asta sigur te va duce catre ochelari, orice ai incerca:P . Iesi afara… pentru ca si aerul curat are un mare efect:P

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 01:12

Ce se întâmplă cu tine când te droghezi / mărturia unui om după ce-a tras pentru prima dată

Marijuana nu provoaca dependenta decat distruge sistemul nervos, etc etc……
Sfatul meu ,sincer, nu mai incerca. Asa zicea si fostul meu prieten… ” ma las cand vreau”… la naiba… ar face orice ca sa castige bani pentru droguri>:P ….
De multe ori era sa fiu corupta sa trag, dar#:-S am rezistat… bine eu nici macar nu fumez, recunosc ca am trs dintr-o tigara normala de cateva ori, dar…>:P … nu…
A… de fapt… S-a facut o gluma proasta si s-au pus prafuri in bauturile fetelor la o petrecere:)) … imi amintesc doar ca dansam , m-a luat ameteala si am cazut in bratele unui tip care m-a alergat toata seara sa ma combin cu el:)) noroc cu cel mai bun prieten al meu si cu o colega care nu apucase sa bea nimic, era prea preocupata sa danseze.Dar dupa, am avut o ameteala si o durere de cap ingrozitoare:|

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 02:52

Mai multe exemple negative decât pozitive

aha… probabil ai dreptate nu te contrazic… eu nu le dorm nici pe alea pentru ca nu am timp sa le dorm:| …. adica, acum ca este vacanta, le dorm…. dar in rest….. ocazional dorm 7 ore ca sa fiu odihnita si daca dorm mai putin de 7 ore sunt obosita:P …. si in plus s-a invatat corpuul sa stea pana tarziu orice as face:) ….
Si eu alergam, dar seara cand aveam timp, acum mi-au ramas decat antrenamentele pe care le fac in fiecare saptamana…. dar tin sa ma apuc iar de alergat:)

» Posted By DeeDy On 18 December 2009 @ 12:59

Si eu am o prietena la medicina, nu doarme mai deloc, dar isi face timp pentru ea. In plus, acum fiind anul 2 la medicina, s-a mai inscris la inca 2 facultati:O …. masochista…. eu asa o consider…. frate la medicina e carte nu gluma…. nu mai ai timp de nimic…… eu nu stiu cum se descurca ea cu 3 facultati si sa iasa in oras….:|

Faza cu orele…. nu e chiar asa… minim 7 ore de somn pentru a rezista cat de cat …. cel mai odihnitor curs al somnului este sa te culci inainte de miezul noptii si sa te terezesti la 8… am ncercat si eu un timp si se veea rezultatele… dar apoi a inceput scoala si n-am mai tinut pasul:)

Da, o sa am de luptat pentru un post ca psiholog, dar nu ma las, imi place prea mult… nu ca materie si ca ce contine… cu ca analiza si intelegere… e foarte frumos sa te uiti in ochii cuiva si sa il “citesti”

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 23:47

Imi place asta…. desii ma consider o “puturoasa” zic ca nu e chiar asa. Adica , eu una, nu imi gasesc timp, ma trezesc citesc ceva pentru scoala, ca de in cursul saptamanii nu pot sa citesc ce vreau(nu gasesc timp), plec la ora 11:30- 12:30 si ma mai intorc cam la ora 20:00- 20:30 si ma apuc sa scriu, incercand sa le termin pe toate de seara. Pana acum 3 saptamani eram si la un curs de voluntariat, era placut, steam cu multi copliasi care aveau un anumit grad de handicap si imi erau foarte simpatici, dar era prea obositor, iar acum datorita “gripei porcine” nu se mai tine.
Toata lumea cere. Ba ca e obligatoriu sa te duci la un concurs sau la o olimpiada. ba sa rezolvi de pe o zi pe alta zeci de exercitii sau sa citesti o carte… fiecare crede ca numai materia lui e importanta:|
Ma gandesc cu groaza la facultate… eu vreau doar psihologie, dar voi fi nevoita sa urmez o alta pe langa aceasta, deoarece in romania psihologii sunt egali aproximativ cu 0 si ca sa iti faci ceva particular trebuie sa dai un test ;la consiliul psihologilor si sa fi lucrat deja in domeniu cel putin 1 luna… pai cine te angajeaza pe tine pe o perioada atat de scurta?.Dupa mine daca ar fi as urma vreo 4 facultati, dar:O …. cine mai invata atat…. cand eu nu stiu cum sa ma bag in pat mai repede sa dorm…. si cand imi gasesc timp sa mai citesc o carte pentru mine zici ca s-a oprit timpul in loc….Nu stiu cum vad ceilalti lucrurile , dar eu asa le vad:P si adultii comenteaza ca “pe vremea mea…”… pai ma uit pe caietele mamei mele… ceea ce facea ea in clasa a4a eu faceam in clasa a2a:O (ma rog unele lucruri, la anumite materii)…. mi se pare prea sufocant.
Nu zic, daca vrei poti, eu vreau… dar pur si simplu trece pe langa mine… in ultima luna la mine in clasa se adoarme pe capete de oboseala… omul are nevoie si de odihna, ca daca nu e odihnit…. degeaba:P

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 03:19

Să vorbim puțin despre relații

Fiecare vede dragostea altfel.
Mesajul tau pentru adolescenti, liceeni, etc e foarte bun, dar nu crezi ca sunt la varsta cand trebuie sa experimenteze…. sa se cunoasca pe ei si ce vor de la o relatie:)
Iar ,noi, fetele…. cand ne indragostim si suntem sigure de asta visaaam si cu greu ne mai trezim…

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 03:37

Povestirea unui vis

:|

» Posted By DeeDy On 18 December 2009 @ 13:02

Chiar nu ma gandesc la asta cand visez copii…. mai ales ca mie imi plac atat d emult. Imi dau seama dupa ce s-a intamplat ca seara visasem un copil …. ai dreptate cu subconstientul… dar e interesant ca de fioecare date cand visez copil se intampla ceva, dar repet imi dau seama dupa ce se intampla…. o singura data m-am gandit la asta …..

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 23:39

Visele sunt lucruri dein trecut, imaginatie sau viitor… Uneori visez ceva si chiar se intampla… pana acum la maxim 1 luna:|
Visele pe care ti le mai amintesti doar in momentul trezirii au fost ” gandite” cu mai mult de 4 ore inaintea trezirii, cele pe care ti le amintesti vag intre 2 si 4 ore, iar cele pe care ti le amintesti perfect… cu maxim 1 ora inainte de a te trezi.Tocmai fac un proiect la psihologie despre “vis” si e foarte interesant.
Unele vise au si anumite semnificatii… eu cand visez copil mic chiar patesc ceva rau:|
Ce ma sperie cel mai rau… e cand am vise urate(cel putin 1 data pe saptamana:| )si mai ales cand mi se repeta…. sau ma trezesc in momentul in care trebuia sa se intample ceva rau… ma trece un fior pe spate…:|
Mie una imi e frica sa visez… prefer sa visez cu ochii deschisi… pentru ca stiu ca daca nu visez azi ceva urat visez maine sau ppoimaine si tot asa… si nu ca imi e frica sau ceva de genul, doar ca in ultimul timp ma trezesc la punctul “rau” si nu aflu cine scapa si cine moare…. oribil….

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 04:00

În sfârșit știm sigur cum va fi bacul din 2010

la probele orale , de obicei se iau numai note mari:P :)

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 04:04

Iarasi despre hi5

cranner are dreptate cand spune :”Darky nu a facut altceva decat sa semnaleze o posibila problema in societatea noastra.Rau!Daca nu o facea…iarasi rau”… dar ce e rau a fost ca ai ranit, sau cel putin ai facut sa se jeneze de ea si de ce s-a vorbit despre persoana ei(lucru care poate o v-a face sa schimbe ceva, deci nu e chiar atat de rau, dar totusi este:P ).
Acest subiect se putea face , dar nu limitandu-se la o persoana, referindu-ma la poze. Daca chiar considerai acest lucru o problema( nu zic ca nu consideri, dar e un lucru partial la tine) cautai mai mult , puneai mai multe poze , nu postai hi5-ul, si te refereai numai la general.:P
Si “Nu eu!Nu tu!Nu el!NOI!” exact, noi formam societatea:-< . Societatea e anturajul a tuturor lucrurilor. Anturajul e cel care te influenteaza. Influetna e cea care te face sa si gresesti.:|
Urat:-< ! Urat ca incercam sa invatam sa fim uniti intr-un grup, dar nu stim sa fim uniti intr-o societate[-( . Nu stim sa ne educam, deci nu avem cum sa stim sa educam.:|
Parerea mea!…!:)

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 00:45

Cu acei oameni e o alta poveste si mai lunga:| …. atunci cand vrei copil, frate, gandeste-te8-| …. daca esti prost si nu te protejezi e si mai grav8-} …. mai naspa e cand se intampla involuntar, cant te protejezi si… ups un accident…
Dar , poti sa iti educi copilu, fiindu-i un bun prieten. Cand spui “nu e voie sa faci asta” pe langa un ton cald mai adaugi si ” deoarece ” sau “pentru ca” etc…explicandu-i copilul poate sa inteleaga…. :)
Stii cata importanta au povestile citite in copilarie? Daca ii citesti copilului carti cu bau bau sau lucruri cat mai ciudate sau mai stiu eu ce atunci copilul afla prea devreme de teribilism, faza prin care oricine trece mai mult sau mai putin;)) , si de aici micutul ingeras o:-) devine un mic-mare dracusor si face numai prostii>:) . Dar daca il inveti ce e bine… sa fie bun cu el… sa isi inteleaga eul si apoi sa ii inteleaga si pe cei din jur, daca ii spui ca lumea e rea si viata e vazuta ca o curva(scuze daca deranjeaza) si daca il pregatesti sa treaca peste… eu una… zic ca va fi putin diferit altora.
Un alt lucru important e sa socializeze… daca un copil nu socializeaza de cand e micut, nu v-a socializa nici mai tarziu…. trebuie sa invete sa isi faca prieteni… si sa gaseasca o persoana demna de numele ” cel mai bun prieten”.Eu consider ca educatia ” cei 7 ani de acasa” nu inseamna numai bunele maniere fata de ceilalti, ci si bunele maniere ale sufletului … asta incluzand si prietenii… orice om trebuie sa stie ca prieten adevarat iti este cel care iti spune cu ce nu iti sta bine, nu cel care te minte numai pentru a iti face tie pe plac.Daca nu are prieteni , daca nu socializeaza v-a recurge la alta metoda, v-a incerca sa iasa in evidenta? Cum… sunt atatea metode… isi pune poze gen ” asa” pe net, fumeaza, beau, si apoi incet incet se drogheaza…. chiar am un exemplu de acest gen… si iti spun ca daca ai cunoaste acea persoana la prima vedere ai spune ca nu are nimic si ca la cat de frumoasa e are o multime de persoane pe langa ea(ca, acum sa recunoasteam, daca esti frumos ai si mai multi prieteni, evident, nu toti adevarati, dar daca esti urat…esti mai exclus, ca nu cumva sa duci si pe altii in jos si sa nu mai iasa in evidenta… asta e societatea in care traim:| , sa fim realisti:-< ), dar pana nu s-a apucat de fumat, de baut si alte lucruri , a fost nesemnificativa… ma rog … sa nu ma indepartez de subiect:)
Nu e nevoie sa recurgi la niciun fel de violenta, trebuie doar sa stii sa fii cald sa ii fii alaturi in tot si in toate, si sa ii explici acolo unde a gresit si cu ce a calcat stramb… dar in primul si in primul rand… castiga-i increderea;) … si dovedeste-i ca , numai tu ca parinte, ii esti primul cel mai bun prieten:) .
Bine, aici e un caz general, unde se presupune ca parintii nu sunt divortati, unul dintre decedat, o parte vitrega, sau , simplu, ceea ce se practica, abandonati in orfelinate sau adoptati(ar fii prea mult de discutat)
Oricum, acest subiect despre copil si comportamentul lui, este foarte larg.:) ;) :P

» Posted By DeeDy On 16 December 2009 @ 00:26

Acum chiar sunt curioasa de ceea ce vei gandii tu;;)

» Posted By DeeDy On 9 December 2009 @ 21:00

Sa sti ca fiecare are un creier cu mai multe “lucrusoare” acolo. Nu consider faptul l;ipsei criticii sau certurilor parintesti, sa le zic asa, un lucru influentabil. Tunci cand un copil este criticar, char si pentru a intelege ceva, acel copil se inhiba, treptat devine foarte sensibil si poate ajunge sa aiba nevoie de ajutor gen psiholog sau chiar psihiatru.
Daca tu consideri ca unui copil trebuie sa i se atraga atentia, sa fie putin certat sau doar usor criticat, mai ai multe de invatat si iti doresc sa nu apuci sa ai copil pana nu le inveti. A, si chiar un “nu”, pe un ton mai rigid sau mai ridicat il poate influenta pe copil. Pedeapsa uneori p[oate fii mai rea si decat bataia, deoarece copilul devine fricos, sa fie atent sa nu greseasca si ami rau o sa faca…. iar toate astea: critica, cearta, supravegherea sufocanta, pedepsirea, o palma usoara sau o bataie mai mare…. pentru copil are multe efecte negative. V-a fi o peroana cu multe inhibitii, o sa se integreze greu in societate, o sa aiba un comportamenmt violent, etc. Iar la maturitate, cand devine, la randul lui, parinte, nu numai ca si el v-a proceda la fel, ba din potriva, v-a fi mult mai violent.(critica este tot o forma de vilenta)
Stiu de ce primesc mail…. eu am zis ca nu am dat eu anumite comentarii ce apar la numele Diana, desi sunt date de la mine de la pc si apare mailul meu….
SI sincer nu ma poti face sa imi schimb parerea, deoarece stiu ce spun. Ce daca nu am fost eu cea care a scris la numele Diana, eu chiar vreau s adau la psihologie, si crede-ma ca am studiat destul aceasta problema, deoarece am vrut sa vad daca ceea ce banuiam era adevarat, referitor la un comportament al unei persoane cunoscute.:P
Deci, nu e chiar usor sa fii parinte…. hop top am facut un copil si daca mi se mai atana mie mai fac inca 10… nu, nu e asa! Trebuie sa ai grija. Orice gest, orice vorba stramba poate sa ii cauzeze….. un om are doar un creier…. iar creierul are mai multi nervi, mai multe “coarde sensibile” care sunt afectate foarte usor.
Si nu am sustinut ca e bine ce fac … dar lasa-le… nu vad pe nimeni aici sa iti comenteze tie viata … atunci, tu de ce incerci sa comentezi viata altora…
as mai spune ceva, dar poate o sa devin prea plictisitoare:P :)

» Posted By DeeDy On 9 December 2009 @ 20:50

Ce rusine… imi pare rau ca “eu” apar aici ca si cum as fi comentat, ;ucru neadevarat, dar o sa comentez acum, fara a mai scrie altcineva de la calculatorul meu, folosind numele meu si e-mailul meu. Recunosc ca am zis unele chestii de aici, dar nu am facut decat sa raspund la unele intrebari… ma rog….:-j … totusi vazand ca primesc mai multe e-mailuri de aici am zis totusi sa intru sa vad ce e….
Deci, sunteti prea exagerati… lasati oamenii in pace… stiti doar sa criticati?… eu una am invatat ca inainte de a critica trebuie sa ma uit si la mine…. acum nu va cunosc, dar totusi nu vi se pare cam exagerat…
Vreti sa spuneti ca voi nu gresiti cu nimic?…
Si hai sa ne gndim…. cand te duci la mare ce faci?… Parca si vad… stai imbracat cu haina de blana iar cand vrei sa iti faci o poza iti mai pui una pe tine sa nu devi pornografic/:) …. nu cred….
Deci nu mai criticati oamenii…. fara macar a ii cunoaste… si mai intai scutura haina ta si apoi ai grija de a altora:P :)

» Posted By DeeDy On 7 December 2009 @ 23:53

«« Back To Stats Page