Comments Posted By darky

Displaying 1 To 30 Of 320 Comments

Scrisoare către elevi!

@Mety90: Profesorii nu fac grevă (cea curentă) pentru bani, ci pentru altceva. În seara asta o să te lămurești exact de ce. Mai așteaptă puțin :)

» Posted By darky On 31 March 2010 @ 20:28

Ce-ai alege între mamă și copil + discuții pe y!mess

Să-ți trăiască \:D/

Nu știam :-S

» Posted By darky On 9 March 2010 @ 23:29

Nu fi indiferent când trebuie să alegi ceva!

Ce treabă are asta cu întrebarea “cum îmi stă mai bine, din astea x fuste/etc“? Nu te-a întrebat “cum vrei să mă îmbrac” și nici nu cred că o să te întrebe vreodată asta ;))
Și mai ales, după 2 zile, n-o să fii în aceeași cameră / casă cu ea când se va schimba, zic eu :)

» Posted By darky On 21 February 2010 @ 20:37

Vrei doar să pari că ești “cineva”, sau chiar vei deveni așa?

@dracidus: Da, nimeni nu poate ști ce vei ajunge, de acord.
DAR tu-ți poți alege viitorul. Tu ți-l poți face. Nu zic acum să te gândești că o să ajungi multi-miliardar și chiar vei ajunge.
Vorbesc de-un viitor realizabil. Dacă chiar vrei asta, cu adevărat, și muncești zilnic pentru el, îl vei avea.

Dar na, noi suntem educați să credem ca avem un destin pecetluit. De-aia nimeni nu face nimic și freacă menta crezând că vor ajunge ceva, doar pentru că “ăsta mi-e destinul, asta voi ajunge”.

Și nu este o iluzie faptul că putem alege ce vrem să fim, again, gândindu-ne la un viitor REALIZABIL!
PUTEM! Dar nu suntem învățați să credem asta.
Nu mi se apre DELOC corect să crezi că destinul îți este scris din naștere.

PS: Anyway, fiecare cu ideile lui :)

» Posted By darky On 16 February 2010 @ 18:45

@dracidus: Bre, nu ăla e rolul lui. NU “așa i-a fost să fie”, ci doar acolo a ajuns el însuși, prin deciziile proprii.
NU e același lucru cu ce-ai zis 2-3 comentarii mai sus, adică faptul că se naște predestinat să fie “ceva”.
Ajunge “ceva/cineva” prin decizii proprii, nu poți ști de la naștere cum va fi peste 40 de ani!

Nu poți spune “rolul tău e de a fi fermier / informatician / profesor / bla bla” încă de la naștere, right?
Nu poți spune cu certitudine așa ceva nici la 10-15-20 de ani.
Dar nu despre asta era articolul inițial :(

» Posted By darky On 16 February 2010 @ 16:45

@dracidus: m-a deranjat că arătai cu degetul spre mine!

Anyway, fie cum zici tu. Dar sună urât să spun “fii ipocrit prima dată c-o să ajungi la “mai bine” “, nu ți se pare?
De ce n-o lași așa cum e? :(
Poate acest mesaj va fi înțeles de cine trebuie și-i va ajuta, de ce încerci să strici?

PS: SUNT unele chestii care ne fac unici, dar nu poți spune că cineva s-a născut DESTINAT să fie prost. Sau mă rog, poți spune asta, numai că eu nu cred în așa ceva :)
Eu cred că NOI ne facem viitorul. Și hei, tot ce-am spus eu e puțin înălțător, față de ce spui tu.

Tu spui că unii sunt predestinați să fie proști. Eu spun că toți ne naștem OARECUM egali (nu în totalitate!).
Eu îi spun unui om “TU poți face ORICE vrei. TOTUL ține doar de TINE. Dacă vrei CU ADEVĂRAT ceva, VEI AJUNGE acolo!
Iar acum imediat i-am dat curaj omului. Acel om va începe să FACĂ ceva cu viața lui. Și e o șansă să reușească.

Tu îi spui “Ești prost din naștere. N-o să ajungi nicăieri. Ești predestinat să fii gunoier!
Dacă omul acela ÎNCĂ nu și-a găsit “calea” tu i-ai încurcat drumurile ȘI MAI RĂU!
POATE că acel om avea talent la ceva, dar el va trăi cu ideea că e predestinat să fie mediocru.

N-ai idee câtă magie poate face o vorbă, cât de mult te poate ridica :)

PPS: Îți recomand filmul The Blind Side. O să vezi acolo cât de mult contează atenția și mai ales suportul dat de cineva. O să vezi un om care la prima vedere pare distrus, pare predestinat a ajunge pe străzi, iar în final ajunge un mare om!

Acum ai înțeles mesajul meu de la bun început? Hope so :-S

» Posted By darky On 16 February 2010 @ 16:08

@dracidus: Bă berbecule, că altfel n-am cum să te fac, tu nu înțelegi ceva? Nu e vorba de mine!
Și încă ceva: tocmai asta ziceam și în articol, să nu-ți pese de ceilalți, când tu CREZI că te îndrepți pe o cale mai bună. Să mergi pe drumul tău, indiferent de orice. Tu ziceai mai sus ceva de “ești chiar cretin dacă faci ceva pentru a demonstra ceva”. HELĂU!? Unde am zis eu asta!?

btw, știu că ești cum ești și îți vei susține ideea până la moarte, la fel și eu. Nu avem aceleași opinii, ok, hai să nu mai încercăm să ne convingem reciproc de ceva.
Eu o știu pe a mea, că totul ține de niște obiceiuri făcute. Personalitatea ți-o creezi singur, nu-ți este dată / dictată de cineva anume (cum crezi tu, că asta rezultă din ce-ai scris).
Nu contează ce asculți sau ce ești, faci totul doar dintr-un obicei. Așa te-ai învățat și-așa faci. NU te naști manelist sau rocker, asta devii pe viitor. Și dacă la 10 ani asculți la greu rock asta nu înseamnă că asta vei asculta toată viață (și vice-versa). Orice om se poate schimba, tocmai de asta ține și personalitatea.
Și btw, personalitatea, din pct meu de vedere, înseamnă însumarea tuturor obiceiurilor adunate de la inceputul vieții până în prezent.
Și ține cont că obiceiurile se pot creea și se pot “destrăma”, deci automat și personalitatea se schimbă.

NU ești ipocrit dacă încerci să faci ALTCEVA, cum crezi tu. Tocmai de asta vorbeam în articol, de acele persoane care se schimba și ziceam că e normal, iar tu contrazici asta.
Well, see? tu ești exemplul perfect de “așa nu”.

Ți-am mai spus și-ți mai repet: orice facem o facem dintr-un obicei.
Fumăm pentru că așa ne-am obișnuit, nu pentru că ne-am născut fumători.
Ascultăm un anumit gen de muzică pentru că așa ne-am învățat/obișnuit, nu pentru că ne-am născut rockeri/maneliști/etc.
Suntem buni la informatică, zidit, futut, etc pentru că așa ne-am obișnuit, pentru că ne-am “educat” spre direcția asta, nu pentru că așa ne-am născut.

Ok, avem și un talent specific înnascut, dar tot trebuie să ți-l descoperi și să experimentezi în asta, că să ajungi bun. Nu doar gata, te-ai născut pictor și vei deveni peste noapte ‘ăl mai bun. Tot trebuie să lucrezi mult timp, până să faci un tablou atât de bun încât să ajungă celebru.

» Posted By darky On 16 February 2010 @ 15:11

@dracidus: Ai tras concluzii pripite și-ai bătut câmpii aiurea. Nu era vorba de mine și nu era, în principiu, vorba de schimbatul anturajului.
Mă refeream doar la faptul că te schimbi după ce-ți propui.
De ex, dacă îți propui să nu mai faci lucrul X și să faci lucrul Y, la început îl vei face probabil puțin forțat, părând că și cum ai vrea să pari ceva ce momentan nu ești, dar în final chiar vei ajunge “acolo”.

Again, te-aș ruga să nu mai faci concluzii de-astea și sa-ți continui ideea pe baza lor.

Apropo, te contrazic în majoritatea lucrurilor despre care vorbești.
Da, nu ne naștem egali, dar suntem foarte asemănători la naștere. Talentul poate apărea pe viitor, așa cum și educația personală / ideile ți se pot schimba foarte mult pe viitor.
E posibil ca la 10 ani să fii un prost și la 20 să fii un geniu, dar și invers. Totul ține de exploatarea personală. De cât de mult “tragi” de tine sau de cât de mult te lași “moale”.

Sunt și “defecte” din naștere, dar eu tot o țin pe-a mea, că un copil se poate duce pe o cale MULT mai diferită decât cea a părinților, dar asta e offtopic.

PS: Apropo, nu m-i sa întâmplat niciodată să-mi spună cineva că par ceva ce nu sunt ;)
Asta doar așa, ca să nu mai trăiești cu impresiile greșite!

» Posted By darky On 16 February 2010 @ 14:23

@Sharpe: Faza e următoarea: Dacă te vei schimba, automat îți vei găsi și-un alt anturaj, după cum te schimbi / după așteptări.
Problema e că anturajul vechi va spune că vrei să pari ceva ce nu ești, și tu te vei descuraja, crezând că greșești.
Am întâlnit chestia asta la câteva persoane și mi-am adus aminte de perioade îndepărtate, când alții au greșit din cauza asta.
Tocmai asta m-a făcut să scriu articolul ăsta.

» Posted By darky On 15 February 2010 @ 00:31

Tu chiar ești de acord cu mita și corupția!?

@lum4n4r3: Un om la locul lui n-ar ajunge la pușcărie ;)

» Posted By darky On 3 March 2010 @ 20:59

@Seby: N-ar trebui să fii de acord cu nici un fel de mită / șpagă!

» Posted By darky On 2 March 2010 @ 17:35

Puțin despre reciclare, încălzirea globală și-un film ca recomandare

@nemaiauzitul:

ce nu stii este ca firmele de salubritate cand colecteaza gunoiul de la ghene il pun laolalta.

Asta n-o pot crede. Să spunem că s-a întâmplat o dată, de 2 ori, dar nu pot crede că fac asta zilnic!

Gândește-te numai la câte fabrici industriale sunt în lume și care poluează LA GREU. Gândește-te și la câte mașini sunt. Și altele!
Orice schimbare de genul ăsta poate destabiliza planeta. Lasă emisiile de co2 ale oceanelor. Alea erau și înainte de era post-industrială.

De ce crezi c-am zis la începutul articolului că nu prea mă interesa până acum așa ceva? Pentru că nu sunt genul de om care să fie în pas cu tot ce se întâmplă pe la tv.
Dar… mai bine să facem ceva și să ne fi înșelat, decât să nu facem și să ajungem într-un pas mort.

Da, poate fi și propagandă pentru manipularea populației în scopul de-a adopta tehnologii noi, gen turbinele eoliene, panouri solare, etc. DAR faza e următoarea: Ce preferi? O moară de vânt să-ți dea curent sau curentul să fie produs, într-un fel, dintr-un material care e pe cale să se termine în toată lumea!?

Și, dacă tu nu faci nimic, măcar fă-o pentru oamenii care sunt uciși prin toată lumea pentru țiței și toată familia lui. Gen Iraq, Afghanistan, Africa, etc
Știu ce zici, că poate și aia e o făcătură. Da, de acord. Mă gândeam la asta în timpul filmului. Dar ținând cont că firmele astea mari sunt conduse de niște mafioți și de faptul că ăia pe acolo nu prea au legi și alte alea, aș tinde să cred că au dreptate.
Pentru că așa sunt firmele astea mari. Vor să facă cât mai mulți bani. De ce să-i ajute și p-ăia? Lasă-i să moară dă-i dracu, noi să facem burta mare!

PS: Știi care-i faza? Tu încă gândești așa: Cumperi ceva, îl folosești și-l arunci. Nu te gândești că POATE acel obiect ar putea fi reutilizat. Gândește-te că e făcut din ceva pe cale de dispariție, și tu îl arunci la ghena de gunoi, când puteai să-l duci undeva unde îl topea și-l prelucra, făcându-l ALT obiect.
Faza e că nu-ți pasă. Ești genul de om care spune “da’ ce, e planeta mea? să aibă alții grijă de ea. eu mă nasc, trăiesc și mor. consum resursele, arunc resturile/gunoaiele pe unde-mi vine, stric la greu, fac rău și mor.

» Posted By darky On 25 January 2010 @ 09:03

Îmi pare rău …

@douaceaie: Hai să ne lăudăm care ascultă de mai mult timp și ce :|
Nu, n-am descoperit NW abia acum. Ascultam de mult timp, doar că n-am văzut ACEST concert live, în format HD și să mă uit la tot, cu atenție. Nu băgat în backgroud. Când mă refeream la voce am uitat să specific că de fapt era vorba de toată atmosfera, inclusiv atitudinea lui Tarja pe scenă.

Mă rog, fie cum zici tu :)

» Posted By darky On 12 January 2010 @ 23:53

Despre anime-uri, animații și desene animate în general

@disro:

Te ei atat de mangauri ca vai instinga violenta , prea multi super eroi si chesti de genu, dar tu cand te uitai la batman, super-man, spider-man ( etc ) atunci totu era super oke nu ? alea nu instigau super violenta si ideia ca poti fii super erou daca te musca insecte radioactive si etc.

Filmele de care zici tu ocupă până în 5% din filmele văzute de mine, pe când cei cu naruto-n fapt se uită în proporție de peste 50% la anime-uri (la unii chiar MULT mai mult)

Un manga oke e desenat aiurea spui ? ca are ochi prea mari, ca un personaj manga in majoritatea cazurilor are paru mai ” bufft ” oke … dar de cele americane pe care le slavesti atat de mult ca : li se dezlipeste capu ( south park ), ca au tepi care ies din cap nu au paru propriu – zis ( The Simpsons )

N-am zis că mă uit la The Simpsons, nici că-mi place și nicidecum nu ‘slăvesc’ south park-ul. Spun doar că south park ARE un subiect foarte bine gândit, expus printr-un desen nu foarte ok. Ideea (subiectul) contează.
ps: nu spun acum că ORICE episod din SP e bun, dar sunt destule…

Ti se parea amuzant sa il vezi pe copilu ala ca alearga ca unu din naruto, dar tu sau prieteni tai cand va prefaceati ca zburati ca super man, sau ca aruncati panza din mana ca spider man, sau ca sunteti mega strong ca hulk ah aia nu era amuzant era treaba de GROWN UP’s right ?

În primul rând n-ai tu de unde ști că am făcut așa ceva, sau că vreun prieten de-al meu a făcut așa ceva.
În al 2-lea rând pot spune că aș fi avut o scuză: aveam 5-10 ani (mai mult sau mai puțin) atunci. Voi, ăștia care vă uitați la anime-uri japoneze / manga / cum vrei să le spui aveți în general peste 18 ani.
(…)

Perfect de acord cu afirmația ta în care spui că desenele au scopul de-a îmbogăți imaginația oamenilor. Sau na, așa AR TREBUI.
Faza e următoarea: sunt MULT mai multe surse prin care-ți poți îmbogăți imaginația în afară de astea.
Și fă diferența între un film animat cu un subiect greoi făcut pentru oameni ceva mai mari, care e mai greu de înțeles, și un desen gen tom & jerry din care sincer, nu cred că pot învăța ceva. Copii mici pot, cei mai mar nu prea mai au ce.

» Posted By darky On 5 January 2010 @ 17:39

Știri (noutăți) despre mine și despre blog. [feedback needed]

Mulțumesc tuturor celor care-au lăsat un comentariu.
O să țin cont de recomandări și când o să am mai mult timp liber o șă mă pun pe modificat :)

» Posted By darky On 17 January 2010 @ 22:37

Atât timp cât nu scrii corect, nu poți fi luat în serios!

@Nana: “scrii” se scrie mereu cu 2 de i. Dovada?: aici. Vrei mai multe? Google it
PS: Și eu am “problema” asta cu emoticons și cu litera mică pe y!mess. Ok, ȘI cu diacriticele!
Y!mess-ul e singurul loc în care încă mai scriu fără diacritice, nu încep cu literă mare și pun destule emoticons. Principalul motiv pentru care încă nu scriu cu diacritice și pe mess este incompatibilitatea.
Mă rog, în curând n-o sa mai existe :)
Și cu emoticons sunt de acord, orice-ar spune oricine. NU în exces, dar un “:) ” e binevenit oricând. Sau un “/:) ” pus la locul potrivit poate exprima multe cuvinte.

@dracidus:

@ Darky (secund) : Fa un articol despre maturizare

Hm, să știi că aveam de mult ideea asta, și acum mi-ai reamintit de ea :D Când o să am chef de scris probabil o să scriu unul :) Nu garantez cât de ok o să fie, pentru că e un subiect destul de complicat :-S

» Posted By darky On 27 December 2009 @ 13:54

@theflo2004 @Slayer: Poate merge și “nature’s way to beautiful(ness)” și s-ar traduce prin “calea naturii spre frumusețe”. Doar o părere, nu știu cât e de corectă :-??

» Posted By darky On 30 November 2009 @ 10:51

Măcar cu de-ăla obișnuit, să-și dea seama de greșeală :)

» Posted By darky On 25 November 2009 @ 23:09

Haha, păi de ce n-o faci? :D
Atât timp cât ai grijă să nu-ți faci probleme (amenzi, bătaie cu mătura, chestii de-astea) pune mâna pe un marker și fă-i de râs ;))

ps: N-am spus acum că oricine-ar trebui să scrie cu diacritice. E alegerea fiecăruia până la urmă. Dar un anunț IMPORTANT, cum era acel anunț pe eJobs, cam trebuie scris cu diacritice, din mai multe motive.

» Posted By darky On 25 November 2009 @ 23:02

Funny guy :-)

@INH (aka Seby din articol): Ți-am mai zis că ești prost, dar nu o credeam în totalitate. Acum o cred! Îmi pare rău că m-am îndoit prima dată :(

PS: Există un serviciu prin care văd IP-urile userilor și interacțiunea lor pe blog. Crezi că poți posta cu un alt username și gata, nu mai știu cine e? Haha, ce ziceam mai sus? Că ești … cum? Uite altă dovadă ;)
Băi, ți-am mai zis, dacă o iei ca pe un comentariu constructiv n-o să-ți mai pară atât de aiurea. Dar na, fiecare e liber să amenințe în stânga și-n dreapta

Poate ne cunoastem poate nu da ti-o iei rau

Da, ne cunoaștem. Eu stau la etajul 4 iar tu stai la parter. Te numești Sebastian, ai vreo 13 ani, și mi-ai cerut ajutorul de zeci de ori până acum. Te-am ajutat de fiecare dată. Niciodată n-am primit un “mulțumesc” înapoi.
În schimb primesc amenințări. De la un puști cu CEL PUȚIN 5 ani mai mic ca mine.
Bravoooo… Frumos din partea ta.
Vezi că ușor ușor te transformi într-un cocalar de-ala de care-mi ziceai mie că-l urăști. Oricum n-o să-ți dai seama, nu mai zic de ce, știi deja :)

Apropo, data viitoare când o să-mi mai ceri ajutorul să-i zici bunicii tale (care e o femeie de nota 10, păcat că s-a pricopsit cu tine) ca nu vin din cauza că-mi e frică de un puști idiot ca tine (cine știe, poate mă bagi în casă la tine și mă înjunghii)

Sau mai bine lasă, că-i spun eu în față cum vorbești tu pe mess, pe blog și ce fel mă ameninți tu pe mine. Cu prima ocazie. Deabia aștept.
Și-o să-i spun și că a făcut cea mai mare greșeală că ți-a luat X-BOX (care cu mine-ai fost să-l iei. eu ți l-am montat. eu ți l-am configurat, eu te-am ajutat să-l alegi) PC-ul ăsta performant (care TOT cu MINE ai fost să-l iei, să-i facem configurația. eu ți-am instalat windows-ul (de nenumărate ori că MEREU îl strici (ghicești de ce? :> ) ), etc) și alte prostii cumpărate.

Ți-am reamintit doar o mică parte din ce-am făcut eu pentru tine. Este DOAR O MICĂ parte! După toate astea, tu vii aici și mă ameninți. Frumos?

@disro:

proababil o alta maimuta nedezvoltata destul care stie doar sa ameninte din fata pc si atat, tine-o tot asha tinere poate intr-o zi ajungi sa descoperi roata :) ;)

Something like that :)

» Posted By darky On 24 November 2009 @ 18:50

@INH: Ne cunoaștem de undeva? :-/
@Laura: Exact ;))

» Posted By darky On 23 November 2009 @ 23:04

Nu gândi negativ când faci ceva greșit!

@DeeDy: Haha, din experiență personală îți pot spune că NU MERITĂ să te chinui să-i ajuți pe unii care nici măcar nu caută ajutorul.
Am pățit MULTE belele (unele din ele mi-au schimbat viața COMPLET) din cauza că am încercat să-i ajut pe unii oameni. Eu încerc, pe zi ce trebe, să nu mai încerc așa ceva, pentru că-mi dau seama că NU MERITĂ…

iar eu nu reprosez decat ca am ascultat de altii si asta mi-o reprosez mie…

Heh, știu cum e :) Eu sunt foarte nehotărât și din cauza asta îmi poate schimba cineva părerea (nu și principiile (părerile/opiniile/punctele de vedere) bine stabilite) sau mă rog, contează că ma iau după alții. De multe ori fac greșeala asta. Ar fi mai bine dacă m-aș lua după instinctele mele și/sau după “stilul” meu, dar problema e că sunt nehotărât și … :)
Probabil subconștientul știe ce e cel mai bine pentru mine deci cred că ar fi mai indicat să mă iau după instincte :-??

» Posted By darky On 16 December 2009 @ 16:47

Probleme cu ochii din cauza monitorului?

@colonelu: Aici nu sunt experți în așa ceva, deci nu cred ca te poate ajuta nimeni cu vreun sfat / orice.
Tot ce-ți pot spune e: Oftalmologie :-??

» Posted By darky On 25 February 2010 @ 15:56

@DeeDy: Hm, am încercat asta cu privitul la cer și chiar merge :D
Cel mai departe ‘obiect’ la care mă puteam uita pe fereastră e un copac, la vreo 50-80 metri, dar am încercat să mă uit pe lânga el, la cer, și se vede diferență mare de focalizare :D

PS: Am încercat să stau cât se poate de relaxat, uitându-ma la cer pentru câteva secunde. Chiar mă simt mai bine :D

Și în legătură cu morcovii, ok, o să-i mănânc ‘simpli’ :D

» Posted By darky On 16 December 2009 @ 17:17

@UserGuide: Mulțumesc pentru comentariu. Eu mi-am instalat un program (EyeDefender) care odată la 60 minute (default era 45, am setat eu la 60) îți bagă un fel de screensaver unde-ți spune ce să faci:
Se plimbă o bilă din colț în colț, probabil pentru a-ți mișca ochii și prin colțul monitorului, nu numai pe centru (că în majoritatea timpului cam pe centru stau fixați). Bilă albă pe fundal negru.
Anyway, ce contează e că la început mă țineam de acest program, acum dau mereu ESC :(

În schimb, mi-am făcut alt obicei. Mă scol de la scaun și mă duc pe balcon pentru câteva momente (în principal în max 1 min sunt înapoi). Nu am vrut să fac asta, dar se pare c-o fac involuntar (probabil corpul o cere :P )

O să țin minte și de mâine o să încep să-mi cumpăr morcovi și să mănânc cât mai mulți (și să vorbesc cu mama să-mi bage cât mai mult morcov în mâncare :p )

PS: Mai am încă o întrebare, dacă știi (știe cineva): Cum e mai recomandat să ții brightness la un laptop? La maxim sau pe la ~80%?
Pot citi lejer și la 100% și la 80%, dar mă gândesc că dacă e mai mică luminozitatea poate ochiul se ‘chinuie’ mai mult să citească, și mai rău fac :-??

» Posted By darky On 15 December 2009 @ 22:25

@gothik12: rata de refresh e pusă pe 60 Hz și nu merge schimbată. Asta pe notebook. Pe PC aveam ori 75 ori 85. Nu de aici e problema.

Hm, odată la 2 ore pot lua o pauză, și-o să iau de acum înainte :)

Cu somnul e problema, cred. În ultimul timp nu reușesc să mai ajung la 6h de somn. Dorm în jur de 5h30min, pe acolo bate.
Dar din câte știam eu ~6h de somn e deajuns. Până la urmă…? :-?

@dracidus: au fost și unele nopți pierdute (mai ales în vacanță) pe mess, dar majoritatea nopților pierdute au fost citind (c-o fi fost .pdf sau o pagină web, tot citit era) pe display. Deci uite și a 2-a problemă posibilă.
ps: apropo de școală: nu prea reușesc să-mi fac timp și mai ales chef de învățat :( tare-mi e că o să încerc să “îngraș porcul în ajun”

» Posted By darky On 30 October 2009 @ 23:52

Ce se întâmplă cu tine când te droghezi / mărturia unui om după ce-a tras pentru prima dată

@Anonim: Eu am fumat de mai mult de 5 ori, și îmi mergea din ce în ce mai bine. Învățam cum să ‘controlez’ efectele și-mi duceam starea după cum vroiam eu. Tot secretul e să nu bagi peste LIMITA proprie!!!

Eh, asta era când erau legale. Acum m-am lăsat. Sper să nu mă apuc de ilegale, chiar dacă știu cât de mișto îs efectele :-S

PS: Primele dăți e cel mai nașpa :p

» Posted By darky On 21 February 2010 @ 20:27

@lucik20xxbm: Haha, mai am și eu un prieten care făcea la fel. Trăgea fără să aibe vreo limită. Mereu i se făcea rău.

Nici nu știu ce să zic. Să încerc să dau un sfat? Asta ar însemna că instig la consum, și sincer nu vreau, dar fie, ținând cont că nu-mi pasă … :)

NU mai face prostia asta. Trage cu limită. Depinde în câți inși trageți o țigară. Trage ce trage, stinge-o… dacă nu te-a luat îndeajuns de bine așteaptă CEL PUȚIN 10 minute în care încerci să-ți faci stare mișto (o glumă, etc) după care o mai aprindeți. Mai băgați câteva fumuri de fiecare.
Așa vă va lua frumos și așa îți vei găsi limita.
După ce ți-o găsești vei ști când să spui stop :)

Dacă te calicești și tragi prea mult o sa te ia nașpa, o să ți se facă rău și-n cel mai rău caz o să verși.

Știu că toți spun “mai bagă mă 1 fun, mai bagă!” Dacă nu-ți știi limita și simți că nu mai intră NU mai trage!!

PS: S-au închis spice shop-urile! Să vă văd acum de unde mai băgați în fiecare weekend :))

» Posted By darky On 17 February 2010 @ 14:28

@zmew: c-aci = c-aici = că aici. Prescurtare (probabil locală?)
Mai multe detalii aici

» Posted By darky On 13 February 2010 @ 16:07

@anonim“`: Ultima dată când am tras, un prieten a dormit pe jos (cu picioarele în baie și cu corpul afară =)) ) (nu era în stare să se ridice), un altul îi cânta veșnica pomenire, iar eu mă credeam în biserica la mort, și stăteam lângă “popă și lângă “mort” și ma închinam, deci, într-un fel sau altul, a fost ceva distractiv :)

PS: Așa e prima dată, de obicei. Ți se face rău :D După aia n-o să mai ai treabă :p

» Posted By darky On 24 January 2010 @ 22:18

«« Back To Stats Page