Comments Posted By darky

Displaying 151 To 180 Of 320 Comments

Acasa, in sfarsit!

Chiar daca ar vizita straini blogul, nu ar intelege ce scrie, ca scriu in ro :p

Eu vroiam sa-l fac in romana pentru ca am observat ca sunt criticate site-urile unde scrie ‘about’ in loc de ‘despre mine’. Am dat doar un exemplu.

Totusi, multi se invata standardizat (un exemplu ar fi windows-ul. daca-l pui in romana parca nu mai stii sa mai umbli cu el).
Eu de exemplu cand intru pe o pagina dupa google (adica subpagina) si vreau sa ajung la main page, caut butonul HOME. Nu caut ‘prima pagina’ sau alte chestii din nu stiu ce limba. Deci prefer meniurile in engleza.

» Posted By darky On 11 July 2008 @ 19:59

Vacanta a venit cu probleme anul asta

Da da da, am mai auzit asta cu “te mai relaxezi si tu”. Sincer m-as relaxa mai degraba la mare/munte/etc, nu la tara. Da, sunt de acord sa pleci din fata pc-ului pentru a face miscare, pentru socializare, dar nu-mi place sa plec undeva (la tara) unde trebuie sa stau 3 saptamani sa frec menta degeaba, pentru ca pur si simplu nu ai ce face. Asta nu se mai numeste relaxare, se numeste chin, obligatie.

Da, poate sunt eu mai dependent de pc, dar nu stiu cum as putea sa-mi petrec zilele vacantei fara pc. Si asa in fiecare seara trebuie sa se ia vecinii de noi ca facem galagie noaptea/etc, ia gandeste-te cum ar fi sa facem aceste lucruri si ziua. Ajungeam (noi, astia care am renunta la pc) niste pierde-vara ca aia care ii vezi pe la colturi pierzandu-si timpul complet aiurea in fata scarii, zi si noapte.

Acum.. ia zi tu mie, cum intelegi tu acea bucurie de care imi vorbeai mai sus? Chiar sunt curios :)

» Posted By darky On 25 July 2008 @ 14:37

firma? era o retea de vreo 10 persoane. acum mult timp (cand era scump netu singur) ne-am facut o retea si ne-am tras net. cu router + switch. astia de pe scara cu mine + bloc vecin. intelegi tu :p
a scos ala de la care aveam net cablul din router, pentru ca ne-am cam certat, fara sa anunte :-l

eh, sper sa mearga bine rds`u (cand mi-oi face si eu contract, ca tot spun ca ‘maine ma duc’)

» Posted By darky On 4 July 2008 @ 11:06

De azi sunt un fericit nefumator!!!

@indyana john: Hm, nu-s expert dar știu în mare rolul lui :)
Anyway, n-am vrut să-ți spun că e și o oarecare dependență fizică, să nu-ți pierzi încrederea în sine :p

i-ti multumesc ptr faptul ca esti asa cum esti, mergi mai departe si deschide ochii cat mai multor tineri prin metodele tale,indiferent care sunt acestea ele au un scop nobil.

Mulțumesc!
Comentarii ca astea mă fac să merg mai departe :p

» Posted By darky On 4 February 2010 @ 10:59

Hei, te înșeli amarnic!
Din contră, dacă încerci să o faci prin așa zisa “metoda voinței” nu vei face nimic altceva decât să-ți impui niște restricții, să-ți spui “nu voi mai face un lucru pe care-l fac de 30 de ani“, deci va fi fooartee greu. Mă rog, depinde de persoană, pentru unele va fi foarte simplu iar pentru altele imposibil :P

Anyway, citește cartea! Și lasă-mă să-ți dau un sfat: NU FI NEGATIVIST!!! Tu deja ai început să fii negativist prin ce-ai spus mai sus, adică faptul că o carte nu te va putea ajuta. CUM poți afirma așa ceva, înainte să încerci!?

Și DEGEABA o citești dacă iei totul în glumă, sau degeaba o citești dacă de la prima pagină îți spui în gând “nu va reuși cartea asta să mă faca să mă las.“. Dacă tu crezi asta, DE CE o mai citeșți!?

AI CREDINȚĂ în tine! ORICINE se poate lăsa!! După mai mult timp după ce-am terminat cartea am constatat ca e vorba DOAR de obișnuință. Nu există dependență! E doar în creierul tău! E doar dependență psihică!
TU singur îți faci belele, pentru că TU, lasă-mă să repet, TU singur îți spui că ești dependent și tot TU îți spui ca nu vei reuși sa te lași!

Ia zi-mi tu mie CE face creierul? Așa, în mare?
Păi… când tu spui ca trebuie să ridici mâna, el îți ridica mâna. Când spui să-ți muți privirea, el dă semnale mușchilor și nervilor și-ți mută privirea (sau capul). Etc!

Eh, deci ce rezultă de aici? Că atunci când TU îi spui (hai s-o luam altfel, să nu înțelegi altceva: când tu CREZI) ceva, el (creietul) FACE acel ceva. TOTUL ține de tine să-l convingi ca acel ‘ceva’ e adevărat.

Deci NICIODATĂ (mă repet să înțelegi: NICIODATĂĂĂĂ!!!) să nu-ți spui ca nu vei reuși să faci ceva, pentru că dacă ți-ai spus asta SIIIGUR nu vei reuși!!!

Deci fii pozitiv, pune-ți un zâmbet pe față, știind că faci ceva bine, fă-te confortabil, relaxează-te (nu uita de zâmbet :> ) și apucă-te de citit :)
Încearcă totuși să nu iei treaba asta în glumă, în batjocoră sau s-o faci negativist, ca se duce dracului totul.
CREDE ce spune ăla în carte! Tipul a studiat ani buni chestia asta, prin psihologi, cărți de psihologie și alte alea, iar în final a făcut o carte, și-ți prezintă niște fapte reale. Deci crede-le și nu le lua în glumă!!
Fii interesat de ce citești, și nu-ți uita niciodată scopul final!

Ah, apropo, încearcă s-o citești din prima toată! NU face prostia să citești azi puțin, mâine puțin, că poimâine deja ai uitat ce-ai citit în prima zi, sau mai rău, poimâine ți s-a tăiat cheful și n-ai făcut nimic!

Deci fă-ți timp și citește-o toată odată! Sau în cel mai rău caz în 2 zile (azi jumate, mâine jumate, dar MÂINE să fie, nu peste 2-100 zile!)

PPS: Sper că te-am ajutat și sper ca nu m-ai înjurat pentru comentariul ăsta lung. Scopul meu e să te ajut pe tine, deci eventual mai citește comentariul odată și după aia pune-te pe treabă :)
Să-mi spui ce-ai rezolvat :> C-o fi de bine, c-o fi de rău (dacă faci ce-am zis eu aici n-are cum să fie de rău, dar fie) te rog să revii și să-mi spui ce-ai făcut :)

Succes ;)

» Posted By darky On 3 February 2010 @ 23:54

@cretz: Eu am tras la imprimantă varianta PDF (online)

Ce plăcere? Ajungi să-ți fie scârbă de țigări, deci nu mai există nici o plăcere.

PS: După ceva timp după ce m-am lăsat am ajuns să-mi dau seama că de fapt este vorba despre OBIȘNUINȚĂ și OBICEIURI.

Cum mama-și bea cafeaua în fiecare dimineață, făcând-o aproape inconștient (mă refer la faptul că imediat cum se trezește se pune pe încălzit apă), cum eu mi-am făcut un obicei (fiind la școală) și când mă trezesc fac exact aceleași lucruri în fiecare dimineață (trezit->toaletă->masă->îmbrăcat->plecat), cum alții fac “chestii” aproape inconștient, din cauza principală că le fac de mult timp și “le-au intrat în mână”, așa și fumătorii fumează.
Din obișnuință/obicei. O fac aproape inconștient. Nu-și dau seama de ce-o fac, nu-și dau seama că nu e bun.

Și încă ceva: încearcă să scapi de-un obicei, oricare ar fi el, să vezi cât de greu poate fi. Sau încearcă să-ți creezi unul nou, să vezi că e chiar mai greu.
Eh, a te lăsa te fumat înseamnă să scapi de mai multe obiceiuri (de ex: să nu mai fumezi la “o cafea”, să nu mai fumezi în pauzele de la școală, să nu mai fumezi când te uiți la film, să nu mai fumezi când ieși în oraș cu prietenii, să nu mai fumezi când … … … înțelegi unde bat, da? :) )

De aceea e atât de greu să te lași de fumat.
Asta e doar o părere personală! Mi-am dat seama de ea când încercam să rezolv o altă problemă și după ce-am gândit-o puțin mi-am dat seama cum e și cu țigările astea :P

» Posted By darky On 7 January 2010 @ 16:05

De fapt el a făcut spam pe aceste site-uri de care spui tu. Și-a făcut reclamă la site-ul propriu (presupun) :)

» Posted By darky On 15 September 2009 @ 14:49

mersi, mersi ;;) :D
btw, a trecut mai bine de o luna, si deabia de acum imi dau si eu seama cat de nesimtiti sunt fumatorii si cat de urat miros cand trec pe langa tine :|

» Posted By darky On 11 July 2008 @ 00:12

@oana: vezi ca a mai intrebat cineva mai sus numele cartii, si am raspuns in comentariul cu numarul 2, adica aici.

» Posted By darky On 9 July 2008 @ 17:07

@BANATEANU: mersi :D
Daca se apuca de citit zii si tu sa CREADA in ceea ce citeste. Are o sansa mai mare :)

» Posted By darky On 7 July 2008 @ 13:27

@vally: mersi :D
@stirist: da, era mai bine sa nu ma fi apucat de fumat de prima data. dar ce vrei, asta e, bine ca am reusit sa scap de acest viciu.
@VI: da, pentru ca tu fumai de 1 an. Daca fumai de 5 ani si erai dependent de ele, atunci iti venea mai greu :) Oricum bravo tie ca te-ai lasat. smart decision ;)

» Posted By darky On 4 July 2008 @ 10:45

Mersi :D
Da, am mai auzit si eu zicala asta. Nu stiu cat o fi de adevarata.

In principal e valabila pentru fostii fumatori lasati prin metoda vointei.

» Posted By darky On 2 June 2008 @ 18:53

Cartea se numeste ‘In sfarsit, nefumator’. E distribuita de Humanitas. Uite aici un link.
Eu unul am gasit versiunea pdf (aici/click dreapta, save as), si am tras-o la imprimanta. Se vede mai mare, e mai usor de citit, etc :p

Sper sa ajute cat mai multi!

» Posted By darky On 26 May 2008 @ 14:57

emo kids (wannabe)

@pETroV`eL: La ce te-ai referit cand ai spus “ai ramas cu scrisul din Evul Mediu”?
lol, deci asta e penibila. Cum ma, tu crezi ca astia care scriu corect dpdv gramatical si ortografic sunt depasiti? Noi, astia care inca mai vorbim romana, suntem depasiti? Si voi, astia care ati inventat niste cuvinte sunteti la moda?

Stai sa-ti spun ceva. Prin anul 2003 pe mess nu se vorbea ca acum. Cam prin anul 2005 abonamentele la internet s-au ieftenit si mai toti retardatii au avut posibilitatea sa-si traga net.
Eh, unul a scris ‘k’ in loc de ‘ca’ si s-au luat toti dupa el. De ce? E aceeasi chestia ca si cu emo. V-ati luat dupa turma crezand ca daca faceti asa sunteti la moda.
Crede-ma, in primele luni cand mi-am tras net la fel scriam si eu, si la fel credeam si eu. Dar dupa aceea am invatat ca nu e corect. Voi cand aveti de gand sa va mai maturizati un pic?

*De fapt, daca toti sunteti la varsta de 14 ani, nici nu am ce sa va cer :)

» Posted By darky On 6 August 2008 @ 18:17

@mihai: Iti dau dreptate la ceea ce ai spus in primul comentariu, dar in al doilea nu prea.
Eu unul nu vreau sa ajut pe nimeni, ci doar sar in apararea lor pentru ca s-a inteles prost stilul.
@deea: A zis si theflo2004 si eu ca ceea ce a propus NaRcIsUkAaAa nu ar fi o idee buna.

btw, mihai, 70% din manelisti judeca alti oameni dupa stilul de muzica preferat. 51% din ei sunt dobitoci. Deci da, ii bag pe toti manelistii in aceeasi oala, la prima vedere! Dupa aia ramane de vazut daca sunt sau nu retardati.
Daca am spus ca 51% sunt asa cum sunt, inseamna ca majoritatea sunt (e mai mult de jumatate). De aceea ii categorizez.
La fel procedez si cu tiganii. Stiind ca 51%+ fura si sunt violenti, ii bag pe toti in aceeasi oala, si ma feresc de ei.

» Posted By darky On 17 July 2008 @ 18:33

Bine spus theflo2004. Apropo de asta, mi-a venit in minte ideea unei fraze care am mai auzit-o. Sa nu te te certi cu un prost pentru ca te va aduce la nivelul lui si te va bate prin experienta. Adica sa nu te cobori la nivelul lor, pentru ca tot tu o sa pierzi, ei au mai multa experienta in chestii tampite :)

Dap, si eu sunt de acord ca cel mai bun lucru este indiferenta

» Posted By darky On 7 July 2008 @ 14:39

De ce trebuie sa devii emo? De ce vrei acest lucru? Cei care sunt emo (nu fakerii) nu sunt asa pentru ca au vrut ci pentru ca asa sunt ei. Asta e firea lor. Acest stil, ca si multe altele, e mai mult decat muzica&fashion.

Nu prea inteleg ce vrei sa spui, ma rog, sunt mai mult decat bucuros sa te ajut cu orice pot.
ID-ul meu e darkyy14. Da-mi un add, buzz, mesaj, orice!

» Posted By darky On 2 June 2008 @ 18:46

Uite ca am gasit in sfarsit un video in care cineva e de aceeasi parere cu mine. Cineva care stie cu adevarat ce inseamna emo.

» Posted By darky On 24 May 2008 @ 19:20

Iarasi despre hi5

@Ioana: Fata… Eu nu spun să nu mai iasă pe afară, DIN CONTRĂ, dar depinde CU CINE!

Faza e următoarea: În loc să iasă afară la un suc (orice) ele stau pe hi5! Eu doar încurajez lumea SĂ SE LASE de hi5.com! După aia chiar nu mă mai interesează.

Vreau doar să văd iarăși lume multă pe afară (prin oraș). Vreau ca pc-ul să fie folosit ca un instrument unde-ți faci temele sau munca sau PUȚIN divertisment. Nu vreau ca pc-ul să înlocuiască ieșitul în oraș și altele, că asta face, probabil fără să-ți dai seama!

» Posted By darky On 13 February 2010 @ 15:59

@DeeDy: Scuze c-am răspuns după un timp atât de lung.

Chiar nu știam lucrurile astea și-am rămas surprins când le-am citit. Nu-am gândit în felul ăsta.
Îți dau dreptate, dar doar la prima citire/vedere, că dacă stăm puțin și ne gândim e mult de discutat pe tema asta.

Ok, tu spui așa, dar stai să te întreb altceva: N-ai voie să-i dai o palmă copilului, n-ai voie să-l critici, n-ai voie să-i spui “nu, n-ai voie să faci asta“, n-ai voie să-l cerți, n-ai voie să-l pedepsești, … (mai bagă tu aici).
Bun, și atunci CUM vrei să-l educi? CUM vrei să-l faci să înțeleagă ce e bine și ce nu?

Și da, te cred pe cuvânt că nu-i ușor să fii părinte, din contră, e FOARTE greu. Părintele are cel mai mare impact asupra copilului. De părinte contează cel mai mult cum și ce o să ajungă un copil.

Anyway, decât să-l lași liber să facă orice, mi se pare mai corect să-l educi cum am zis eu. N-am zis că e corect; am zis doar că e MAI CORECT decât deloc!

PS: Tu-mi recomanzi mie să nu fac un copil până nu învăț cum să-l educ? Atunci celorlalți oameni care fac copii și se bucură când scapă de ei, lăsându-i liberi și nesupravegheați pe net, ce mai zici?
Dar de acei oameni care fac copii la 18 ani și după aia nu au cum să-i ofere nici măcar un cămin, să nu mai vorbim de educație!?

» Posted By darky On 14 December 2009 @ 17:15

@DeeDy: E o diferență destul de mare între o poză făcută la mare, în costum de baie, și una făcută în baie/sufragerie/bucătărie, tot în costum ce baie.
Nu ți se pare?

Da, când te duci la mare faci poze să le ai amintiri. Eventual le pui și pe hi5 dacă preferi. Mi se pare în regulă și n-am comentat niciodată în legătură cu asta.
Dar să-mi fac poze în chiloți (numește-i slipi dacă vrei) prin casă și să le mai și pun pe net, well.. WHAT THE FUCK?

PS: Primești mail pentru că ești abonată la acest articol. E un buton prin acele mail-uri de Unsubscribe. Dacă-l cauți îl vei găsi :)

PPS: Dacă nu critici oamenii ăștia n-o să-și dea seama niciodată că fac ceva greșit, și vor continua așa, din ce în ce mai rău. De ce crezi că s-a ajuns la așa ceva? Pentru că părinții lor nu i-au criticat/certat/supravegheat/pedepsit niciodată pe copiii care-și pun poze de genul ăsta pe net. De-aia!

Câte-odată o critică este foarte bună, dacă o iei în mod constructiv. Dacă ești prost și o iei ca pe ceva batjocoritor, o să devii mai prost pe zi ce trece.

» Posted By darky On 8 December 2009 @ 00:08

Miha, paragraful asta ar trebui sa spuna tot:

Pozele din stanga si din dreapta sunt de fapt ale unei prietene de-a tipei, nu ale ei.

Am zis deja ca is 2 tipe diferite. Ce vrei mai mult?

» Posted By darky On 10 August 2009 @ 14:25

@Diana: Nu-ti permiteai sa faci asa ceva in primul rand pentru ca nu exista internet, deci nu aveai unde sa pui asemenea poze.
In al 2-lea rand, nu exista “moda” (daca-i pot spune asa) asta de a-ti pune poze pe un site.
Si deabia in al 3-lea rand intervine comunismul, si ca nu aveai voie sa faci asa ceva (nu-ti permitea statul)
In rest nu vad de ce acum 10-50 de ani crezi tu ca era educatia mai buna.

Sincer cred ca au nevoie de niste parinti care sa stie in ce vremuri traim si sa le dea o educatie corecta, moderna, si sa nu-i mai lase de capul lor pe internet.

» Posted By darky On 15 February 2009 @ 00:23

@Diana:

multi dintre amicii mei care au 19 ani nu gandesc asa

Stiu cum e. Multi dintre prietenii mei nu gandesc asa, tocmai de aici pleaca si chestia negativa. Cand tu esti singurul care gandesti asa esti privit cu alti ochi (in sens negativ)

Ai 15 ani, vrei sa devii psiholog si gandesti intr-un mod pozitiv. Deci ce-ti pot spune decat succes pe viitor ;)

» Posted By darky On 8 February 2009 @ 22:02

@Joulie:

nu ar avea voie sa posede un profil de hi5,atunci administratorii site-ului ar fi impus o limita de varsta

Administratorii acelui site isi scot EXTREM de multi bani din asta, si nu ar pune limita de varsta :)
@Diana:

Si apropo….autorul…cati ani ai?

Exista o pagina de ‘about me’. Anyway, 19 ani. Dar conteaza!?

fetita aia e disperata sa arate baietilor ca si ea poate fi ca altele

Yep, asta si teribilismul is motivele pentru care tinerii fac ceea ce fac. VOR sa iasa in evidenta prin orice posibil, si de aici pleaca un fel de concurenta intre fete. Pentru ca atunci cand colega ta incepe sa-si arate din ce in ce mai multa piele pe net, tu automat vei face la fel, pentru a nu fi considerata demodata.
Toti vrem sa fim in pas cu moda, si de aceea facem lucruri de genul asta.
Nu e nimic rau in asta. Raul e ca nu ne dam seama cand sa spunem STOP.

» Posted By darky On 5 February 2009 @ 17:13

@Vagabondu!!Tm: Sincer eu cred ca te-ai si prostit odata cu ce ziceai tu ca ai facut la 13 ani.
Nu cred ca exista cuvant mai urat decat al 6-lea din fraza ta.

» Posted By darky On 25 January 2009 @ 05:23

@catalina: Probabil i-a inchis contul pentru pozele indecente (si stupide!) care le avea :)
Nu mai pot de bucurie cand vad cate un cont inchis.
Si-n acelasi timp mor de bucurie cand vad cate un cont inchis din “vina” mea. Eu deabia astept sa gasesc poze indecente si sa dau REPORT. Mi-am facut un hobby din a reclama conturi ca dupa aceea sa fie inchise :D

» Posted By darky On 23 January 2009 @ 20:10

exact aceeasi parere o am si eu!
toti cred ca sunt super tari daca au multe comentarii, toti cred ca impresioneaza cu pozele alea modificare, etc
din acelasi motiv mi-am facut si eu cont de hi5 :p
ah, si inca ceva: macar de ar arata bine in pozele alea (ma refer la cele modificate). ca sa fii fotograf iti trebe ceva imaginatie. trebuie timp, trebuie multe. nu oricine poate face o poza buna. ca sa fii designer trebuie si mai multe (designer in categoria poze).
nu oricine poate fi asa ceva. dar lumea nu prea stie asta, si se pune sa-si modifice singur pozele, si ce iese… te doare capu’ :| Deci sincer, unele poze arata CA DRACU. Le modifica atat de mult incat iti dai seama de la 10 poste ca e modificata, si arata rau de tot. BLEAH, sunt scarbit de hi5-ul asta :-<

» Posted By darky On 28 September 2008 @ 20:53

@cryss: sunt 99.9% sigur ca masa nu stia de pozele alea, pe hi5 :)
@JuJu: yep, iti poti gasi si marea dragoste pe hi5 si sunt sigur ca foarte multe persoane s-au cunoscut pe hi5 (chiar si casatorit).
Dar de la niste poze (sau poate fotografii) puse pe hi5 cu scopul de a-ti face noi prieteni sau cu scopul de a-ti gasi marea dragoste si pana la ceea ce se intampla in ziua de azi, e diferenta MARE. (cand am zis ‘ce se intampla azi’ m-am referit in special la majoritarii care isi pun poze din ce in ce mai ‘deocheate’ cu scopul de a fi mai cunoscuti (a.k.a. a avea mai multe views) si de a avea mai multe comentarii)
Eu nu inteleg ceva. Se castiga bani din asta si eu nu stiam? :-/ Atunci care-i treaba cu “pls comment” :-/ De ce toti vor din ce in ce mai multe comentarii pe hi5? :-??

» Posted By darky On 12 September 2008 @ 13:16

Daca se simtea prost putea da un mail si scoteam pozele.
Exact, asta le-a fost educatia, mai bine spus asa s-au educat singuri, pentru ca parintii uita ca au copii. Le ia un pc, le trage net si se bucura ca scapa de o grija (nu mai stau cu grija ca ce o face copilul pe afara, stiu ca e cuminte langa ei in casa). Ar trebui ca parintii sa vorbeasca mai mult cu copii si sa le dea o educatie corecta (nu net toata ziua). Dar cum majoritatea parintilor sunt paraleli cu domeniul IT (…)
Nu ar trebui sa o fac sa se simta rau? Eu cred ca da. POATE isi da seama de ce greseli face (pentru mine a poza aproape goala pe net e o greseala. treaba asta e pentru supermodele, nu pentru dracoase de 12 ani care se cred mari vedete)

Mi se pare normal sa te machezi, etc, dar nu mi se pare normal sa stai in casa, sa faci poze pe unde apuci (pe wc, in cada, cand mananci sau cand te f*ti) si dupa aia sa le pui pe net sa le vada toata lumea.

Daca ar fi dupa mine, as face un curs de pregatire pentru a folosi internetul, si numai cei care au trecut acel curs sa aiba voie sa foloseasca internetul :))

» Posted By darky On 30 July 2008 @ 18:53

«« Back To Stats Page