Statistici
Comments Posted By darky
Displaying 181 To 210 Of 320 Comments
@DarkPassion: Spunele asta celor cateva milioane de persoane care intra pe hi5 pentru a-si cauta jumatatea.
» Posted By darky On 30 July 2008 @ 21:02
mersi
» Posted By darky On 4 July 2008 @ 11:00
Nesimtire sau prostie? Sau ambele?
Stiu. Nu i-ai vazut masina in spate MCF`ul, nu?
Later Edit: M-am mai uitat inca odata la video si.. nu e masina lui. Dar oricum, in spate e benzinaria aia de pe grivita.@Sculament: Bine ca nu am inteles din prima ce ai vrut sa spui
Si in legatura cu ce ai spus.. sigur asta o sa facem» Posted By darky On 17 May 2008 @ 12:02
Nu am inteles ce ai vrut sa spui prin “poate va dati afara unu’ pe altu'”
Nu chiar toti au un subiect aici. De fapt nici un prieten de al meu nu are un ‘ce zici tu’ aici. Si stii si de ce? Pentru ca nu am prieteni Credeam ca am!
Cineva care nu ma respecta nu-mi e prieten.
Mai mult ii consider prieteni pe unii cu care ma vad odata la cateva luni.Nu cred ca ii poti avea prieteni pe colegi, pentru ca zilnic petreceti multe ore impreuna, ajungeti sa va cunoasteti foarte bine, si deja incep discutii de orice fel. Incepeti sa nu va mai suportati intre voi. Nu stiu, poate nu am dreptate, dar asta cred in acest moment.
» Posted By darky On 14 May 2008 @ 14:50
Uh.. la asta nu m-am gandit. Chiar am facut confuzia asta, fara sa-mi dau seama
Sa ne intalnim la o bere? Cand vrei tu» Posted By darky On 13 May 2008 @ 22:52
Nu ti-ai dat seama, dar a fost vorba in principal despre alta persoana, care nu s-a simtit. O sa mai astept, pana o sa-i spun in fata (vreau sa evit asta)
Pierd prietenii care nu merita sa-mi fie prieteni. Si e mult mai frumos sa-i pierd asa decat sa le spun eu “de azi incolo nu-mi mai esti prieten”Totusi, nu inteleg de ce sunt EU “mama ranitilor” Explica-mi te rog
» Posted By darky On 13 May 2008 @ 14:38
Opa, a citit si cine trebuie. Pacat ca nu a inteles nimic.
Ma rog, de azi incolo stii ca pentru mine esti doar un fost coleg, nu?
Data trecuta cand am spus unuia sa plece s-a lasat cu tipete si tras obligat afara din casa. Nu vroiam sa se intample si acum asa ceva. In plus de asta nu am vorbit NUMAI de data asta. Tu nu stii decat putin. Nu trebuie sa sari atat cu gura, nu era vorba despre tine. Despre tine aici a fost vorba ca ai fost nesimtit la masa.
Eu tot astept sa se simta cine trebuie“domnule mama ranitilor”?? Adica? Ce a vrut sa insemne asta? Eu unul nu am inteles. Poate sunt ceva mai prost
In legatura cu “mata” (cuvantul). Am spus eu mai sus in legatura cu vorbitul aiurea. Ca o sa va treziti peste cativa ani sa vorbiti aiurea. PENTRU ca asa va obisnuiti. E adevarat, nu?
Si despre bani ce spuneai? Lasa ca o sa vorbesc eu cu goro, are mai mult creier decat tine. Pacat, te credeam mai desptept.De cand ai inceput sa umbli cu goro v-ati prostit AMANDOI. Eu mereu ii spuneam lui, dar niciodata nu ma asculta. Se supara ca cica “il criticam”. Dar eu doar vroiam sa fie ce era odata. Si el, si tu.
» Posted By darky On 13 May 2008 @ 07:35
Nu m-am plictisit
Si da, sunt nervos, pentru ca nu am reusit sa fac unele persoane sa inteleaga ce-mi place si ce nu.
@ionutz: Ai dreptate prin “sa ai un prieten inseamna sa te si respecte”
Yep, o selectare n-ar strica. O sa mai raman cu putini, dar.. mai bine decat multi si degeaba» Posted By darky On 12 May 2008 @ 04:25
wow nu-mi place. absolut deloc. am incercat de vreo 3 ori sa joc si niciodata n-am reusit. Mi se pare aiura, grafica aia scoasa din povesti. Nu stiu, pur si simplu nu-mi place (de fapt nu-l inteleg). In schimb, lineage 2 rullz
mmorpg de fapt inseamna Massive Multimedia Online Role Playing Game» Posted By darky On 29 May 2008 @ 14:47
Mda, ieri a fost misto. Si azi la liniute a fost destul de tare, pacat de organizare. Stateau aia jumatate de ora pana plecau alte masini, si aglomeratie, etc.. Pacat!
» Posted By darky On 20 April 2008 @ 14:34
Transfer scolar! Imposibil de facut (oare?)
@Cristi: Trebuie să faci o cerere la director că vrei să te transferi. Sincer nu știu ce motive să bagi, dar o soluție ar fi să-l întrebi pe director ceva de genul “chiar este nevoie de un motiv să mă transfer la un alt profil?”
Sau na, zi-i adevărul. Sunt epuizante orele și vrei dincolo că e mai ușor.
Apropo, e dreptul tău să te transferi la orice profil vrei!!» Posted By darky On 1 March 2010 @ 20:52
Asta nu mai știu
» Posted By darky On 30 November 2009 @ 18:01
@adrian: Nu văd de ce nu s-ar putea
Cum ai procedat prima dată procedezi și acum» Posted By darky On 30 November 2009 @ 16:30
De acum când vrei să cauți detalii despre un blogger, pe blogul lui, caută o pagina numită în general About, Contact, Despre, etc.
Oricum, e offtopic, așa că iată link-ul: http://darky14.com/about/
Și da, puteam face totul mai simplu și-ți puteam da direct ID-ul, dar dacă tot zici că vrei să înveți, uite un început» Posted By darky On 2 June 2009 @ 23:33
Cel mai bine e să vorbești cu diriginta. Cred că dânsa iți poate da cele mai bune sfaturi, și-ți cunoaște situația cel mai bine.
Și dacă te va vedea interesată de situația ta și-i vei spune că deabia acum ți-ai dat seama c-ai făcut o greșeală și că vrei să scapi de ea, cu siguranță te va ajuta.Atât timp cât ești un copil la locul tău și nu faci probleme (prea grave) prin școală, nu te vor exmatricula din cauza a 100 absențe. Mai ales că ești a 10-a
În a 11-a și a 12-a ai grijă ce faci cu absențele pentru că nu mai e învățământ obligatoriu și la 40 de absențe te pot băgă în consiliu și toți profesorii vor decide pentru a fi sau a nu fi exmatriculată.
Oricum, toate contează de liceu/diriginte/director.
» Posted By darky On 30 May 2009 @ 15:35
Heh, dintre toti, inteleg cel mai bine cei care au patit ceva asemanator. Mie nimeni nu-mi da dreptate. Toti rad si spun “eh, copii, se joaca si ei”
Pff, deabia astept sa scap de liceu» Posted By darky On 30 July 2008 @ 20:43
Nu are nici o treaba varsta. Adica te poti inscrie, chiar daca ai 17 sau 18 ani.
Acum conteaza numai sa te primeasca. Daca dai si tu peste directori corupti .. hehDin cate stiu eu trebuie sa te duci in acelasi liceu unde ai fost. Daca vrei transfer, iarasi: ai de umblat.
Mai pe scurt: trebuie sa scoti foaia matricola, totul de la liceul unde esti acum, si sa te duci la liceul unde vrei sa intri.
Inainte de asta du-te la liceul unde vrei sa intri si vezi ce cerinte au.» Posted By darky On 2 June 2008 @ 12:40
Nu e cum spui tu. Nu inveti oriunde “daca vrei”. Pentru ca asta e rolul unui profesor. Sa te invete. Sa te faca sa intelegi. Daca era sa inveti oriunde, daca vrei, invatai acasa ma. Nu mai era nevoie sa se inventeze scolile.
Cum poti tu invata la un obiect unde ora de ora profesoara scrie la tabla si doar maxim 5 elevi din clasa sunt atenti, din care doar vreo 2 mai si scriu pe caiet. Poate ca spui ca “eu de ce nu sunt unul din ei”. Din cauza anturajului. Pentru ca nu pot. Pentru ca trebuie sa se gaseasca unul care sa-mi distraga atentia. Sau pur si simplu pentru ca daca ii vad pe altii ca asculta muzica si nu sunt atenti “eu de ce sa fiu atent”. Stiu ca nu procedez corect, dar anturajul, colegii conteaza foarte mult.
Sau dam alte exemple unde nici macar nu se preda. Iarasi, cum poti invata?Mi se pare ca am scris mai sus despre asta, dar se pare ca tu ai citit numai titlul si primele randuri.
» Posted By darky On 13 May 2008 @ 07:42
Da, stai linistit ca m-am gandit si la asta. Dar iti spun eu ca nimeni nu se baga. Nici macar persoanele care le cunosc. Prefera sa ia cate o palme mereu cand vin la scoala decat sa se revolte. “nu mai venim la scoala pana nu rezolvati!” Pun pariu ca s-ar rezolva. In scoala, in afara scolii.. nu se stie
Oricum, sunt metode de rezolvare, dar odata cu incidentul asta am ales sa ma si mut din scoala. Am 1001 motive pentru care as vrea sa ma mut. Liceul in care vreau sa ma mut e la trei pasi de casa Plus ca e un liceu mai bun (chiar ma intereseaza sa fac scoala (pt bac)), cunosc in clasa unde vreau sa intru, cunosc in liceu si nu sunt cazuri de genul asta. Stiu sigur. Pentru ca pe oricine ai intreba spune ca e cel mai tare liceu, si iarasi, oricine ar spune ca e cel mai prost cel in care sunt.Ionut, cunosc liceul, cunosc persoanele de acolo. Plictisite de viata si fara a gandi (majoritatea). Deci nu or sa vrea sa faca ceva de acel gen
Anyway, sper sa rezolv cu transferul. Deja s-a cam rezolvat
» Posted By darky On 6 May 2008 @ 00:15
Disro, faza cu tigarile spune-o lui Ionut
Da, stiu ca peste tot sunt. De exemplu cam asa e in fiecare seara la mine la un non stop, in spatele blocului. Dar evit si merg putin mai mult la un alt non stop unde nu sta nici un gypsy. Stiu ca asa e in multe scoli, dar cand o pot evita, de ce sa nu o evit? De ce sa-mi iau palme in fiecare zi cand intru in liceu, doar pentru ca nu cunosc pe nimeni “important” din liceu? Sunt si alte locuri in care se intampla asa, cum ar fi un shop, un non stop, un fast food, dar pot fi evitate. Mergi la altul. Deci se poate evita si liceul ala
Apropo de asta, romanii ajung din ce in ce mai multi sa le fie frica in tara lor natala de alt fel de nationalitati. Pacat ca ‘cei de sus’ nu vad astea (sau le vad, dar daca nu le iese lor banu’ nu fac nimic)» Posted By darky On 5 May 2008 @ 23:28
@oana: eh, am rezolvat, pe jumatate O sa postez in curand ce am facut!
@ionut: toti spun la fel “eh hai, nu cred ca nu te poti lasa”. Ok, nu crezi, dar cam asa e.
Si ti-am mai zis, cat sunt in liceu nu vreau sa ma las. O sa incerc sa ma las dupa ce termin liceul.» Posted By darky On 30 April 2008 @ 16:57
Tocmai la politie nu am fost. Cred ca de luni incolo o sa ma duc.
In legatura cu tigarile, poveste lunga. Nu ma pot lasa! Si cel putin acum, cat sunt in scoala, nici nu prea vreau. Pentru ca este o obisnuinta (deseara iesim la o bere si o tigare/etc)» Posted By darky On 19 April 2008 @ 16:02
a fi emo vs. a asculta rock vs. a te imbraca asemeni unui emo
Ma, are si locco dreptate pe undeva. Nu stiu cum este in Olanda, dar ideea asta imi place. Adica ideea de a nu fi luat in batjocura daca esti diferit. Ideea ca fiecare sa-si vada de viata lui (chiar daca asta mi se pare mai imposibila. a-ti vede de viata ta inseamna a fi foarte ocupat cu planurile personale de viitor, adica a fi un om oarecum destept, deci cum majoritatea is oameni de rand, e cam imposibil sa-ti vezi de viata ta)
Locco, in legatura cu “fiecare om e cel putin odata-n viata emo“, depinde de ce intelegi tu prin emo. Da, intr-adevar orice om e cel putin odata-n viata depresiv, suparat, emotiv, dar asta nu inseamna ca e emo.
Uite, ce-a zis dracidus aici mi s-a parut corect “cei emo fac bairam din asta, o transforma intr-o absurditate, si anume moda de a fi in depresie”
Si asta mi s-a mai parut iarasi o afirmatie corecta “toti emo devin “normali”, daca ma pot exprima in acest mod, la un moment dat”
Am intalnit mult prea multe cazuri de persoane de acest gen. Persoane care nu stiu din ce motiv se cred emo, si chiar daca ar fi, odata si odata tot o sa revina la ‘normal’, si o sa se uite zambind in urma, la momentele cand erau asa zisi emo.Mai sunt destule de spus, dar ma retrag, pentru ca iar o sa fac comentariu lung
btw, @kiru: VOCAL iti spune ceva? Chiar nu gasesti nici o asemanare intre o melodie trance si un symphonical metal? Inca odata-ti spun: VOCAL iti spune ceva? (voce, versuri, beat mai hard, etc)?» Posted By darky On 23 October 2008 @ 19:49
@Cradleboy: Nu s-a luat nimeni de tine ma
@pETroV`eL: Da, sigur, NOI suntem cei inculti, si tu esti mai presus decat noi, nu? Ca doar noi suntem invechiti, si voi sunteti noua generatie, nu?
@DarkSlayer: Mi se pare corect ce-ai spus aici. Chiar foarte. Ai reusit sa subliniezi ceva foarte important» Posted By darky On 6 August 2008 @ 18:19
dracidus, sunt stiluri si stiluri. Cum tie-ti place poate heavy, asa mie-mi place ceva mai soft. Rock-ul e cel mai vast, si o extrema difera (a lot) fata de cealalta.
Aa, da, ai dreptate cu ‘adevaratii adepti ai unui stil nu se lauda cu el’, dar doar atat. Adica nu spune ca TOTI (niciodata sa nu spui 100%) cei care apasa un stil, sunt fakeri (da, de obicei asa se intampla). Ai spus ca toti, asta ma include si pe mine!
In cazul meu poate am postat asta si pentru trafic, mai stii? Nu spun ca de aceea am postat, dar iti dau exemple.
Si… ce spui tu? Ca din goth se duc la emo? Parerea mea? Niciodata
Cel putin daca o sa citesti cateva posturi pe aici o sa-ti dai seama ca avem o comunitate destul de mare a goticilor, si mai toti sunt peste 20 de ani, adica nu prea sunt fakeri.Eu deja daca vad un om la 30 de ani care asculta rock si-l intelege, nu prea-l cred pe ala ca asculta doar pentru ca ‘asa e la moda’
Cand vad unul/una de 18 ani care spune in lung si-n lat (adica se lauda) ca asculta rock, deja pentru mine sunt 90% sanse ca acea persoana sa nu-l inteleaga cum trebuie.Da, webster hall e mai mult comercial, dar totusi e destul de frumos.
» Posted By darky On 1 August 2008 @ 23:42
May, nu vreau sa ma bag in cearta voastra si nu tin cu nici unul (sau mai bine zis tin cu amandoi)
Mi-au placut raspunsurile dateNe intalnim inseamna ca pe la cluburile de “haus” peste cativa ani, tu dand din cur si eu eliberand cladirea
Ii dau dreptate lui dracidus aici. Pentru ca majoritatea astora care se declara emo sunt de fapt niste ‘trendisti’ care se tin ca oile dupa ce e la moda. Azi e la moda emo, ei sunt emo, maine e creasta de strut luata din punk, trecuta prin house si acum ajunsa la manele, se stie, ei au creasta, s.a.m.d.
Dar in acelasi timp nu-ti dau dreptate, dracidus, pentru ca tocmai tu ai spus mai sus sa nu judecam lumea pentru ca nu o cunoastem, si tu ce faci, o judeci pe DarkPassion si o declari panarama trendista sau cum vreti sa-i numiti pe astia!?
Nici asa nu e bine.CA TU SA ZICI CA BAIETII EMO SUNT DRAGUTI, CAND DE FAPT SUNT NISTE RATATI CU FATA DE INGERASI??
Parerea mea? Gresesti (sau poate gresesc eu). Majoritatea trendistilor acum sunt emo, pentru ca “asa e moda dom’le”. Deci aia care-i spui tu mai sus de fapt nu sunt emo ‘curati’. Sunt niste fakeri.
In legatura cu ce-a spus DarkPassion:Pentru ca ei au intr-adevar sentimente si inteleg mai bine ca unii viata.
mie mi se par foarte draguti…nu toti baietii sunt puternici.Si daca vrei sa stii..baietii cei mai sensibili si cu fete de “ingersi”(cum spui tu)…au adevarat inima si suflet si pot sa iubeasca cu adevarat. Nu-si doresc numai distractie…ei vad mai mult partea spirituala a vietii.
cei care o canta (muzica emo) simt muzica si emotia de a canta
Nu ai idee cat de mult mi-a placut ce-ai spus. Total de acord.
Asta-mi place mie cel mai mult la rock, cei care-l canta o fac din suflet (sa va uitati la concertul ” linkin_park-live_at_webster_hall_new_york_11_05_07-xvid-2007-mv ” si sa-l urmariti pe Chester sa va convingeti.).
In plus de asta rock-ul mi se pare MULT mai sentimental fata de orice altceva (nu o luati in nume de ‘m-a parasit iubita, imi iau viata’. aia au inteles gresit totul).
In acelasi timp mie-mi plac (cel mai mult, is innebunit dupa asa ceva) fetele goth. La stil nu e mare diferenta intre gothic si emo, deci e logic ca-mi plac si fetele emo. Numai ca acum in majoritatea cazurilor emo=trender=sucker (sorry pentru cei care s-au simtit), deci mai raman numai goticii. Imi doresc din tot sufletul ca acest stil sa ramana curat, sa ramana mai ascuns, sa nu se mediatizeze precum emo sa-l adopte toti redardatii.
Si da, daca va intrebati, fata visurilor mele e goth!In general goticii, (hai, sa-i includem si pe emo) si emo sunt mult mai romantici decat altii. Ei vad viata mult mai diferita fata de ceilalti. Ei stiu sa iubeasca cu mai mult suflet. Nu ca altii care isi fac relatii din INTERES, cum se intampla in 90% din relatiile din ziua de azi.
Acum, nu stiu ce fel de fata esti tu, DarkPassion. Dupa cum scrii pari a fi isteata, nu pari o trenderita care sa se tina ca oaia dupa turma. Daca chiar esti asa, bravo tie!» Posted By darky On 1 August 2008 @ 23:14
@dracidus: Daca te-ai referit la ce-am spus eu, tin sa precizez ca am facut o mica greseala. Adica nu m-am exprimat corect. Nu am spus ca emo si rock-ul nu au nici o legatura (emo doar e o subcultura a rock-ului), ci m-am referit in special la faptul ca NU toti rockerii sunt emo.
Unii sunt goth, altii punkeri, altii emo. Fiecare cu ce-i place.
Cred ca ai inteles la ce m-am referit, nu?
Daca nu, mai spun odata:
a fi emo nu e acelasi lucru cu:
– a adopta stilul emo
– a asculta muzica rock» Posted By darky On 31 July 2008 @ 00:57
@DarkPassion: bravo, nici eu nu o puteam spune mai bine
Nu m-am luat de emo, si mie-mi plac. De obicei nu ma iau de nimeni, cum ai spus si tu, toti suntem oameni, fiecare face ce vrea, se imbraca cum vrea.DAR: de manelisti ma iau Adica.. nu ii suport. Nu ii suport pentru ca ei COPIAZA (!!!!!). Astia nu au NIMIC original Muzica e copiata dupa stilul turc, oriental. Stilul cum se imbraca e copiat dupa rock si house (ma rog, si houserii tot din rock au adaptat stilul lor cu creasta, si cum majoritatea houserilor sunt manelisti (…) )
» Posted By darky On 30 July 2008 @ 19:09
Marckus, ce crezi tu ca inseamna emo, nu e asa. Ce ai spus tu mai sus, nu e adevarat. Emo adevarati nu sunt prea diferiti de punkeri si gotici. Trag mai mult la gotic (sadness) si combina design-ul de la punkeri cu cel al goticilor.
In Romania acest cuvant ’emo’ a ajuns de curand. Cum se face de obicei in ro (se copiaza) imediat s-a raspandit CUVANTUL!.Eu prima data auzisem de emo prin clasa a 9-a (adica acum vreo 3 ani). Habar nu aveam ce insemna si l-am pus pe ala sa-mi explice. Dupa ce-am ajuns acasa am stat toata ziua aia sa ma documentez despre acest cuvant. De unde a provenit, ‘cu ce se mananca’, etc.
Si nu e deloc ce ai spus tu mai susLa noi, daca lumea nu a inteles corect ce inseamna exact acest curent, l-au combinat si stricat. Si de aici pot spune ca ce ai spus tu se numeste ‘ro emo’.
Anyway, ro emo, emo normal, tot cred ca ceea ce fac ei o fac pentru atentie. Pentru bagare in seama. Cred ca putini sunt cei cu probleme adevarate care chiar asculta muzica trista si mai fac si alte tampenii. In rest au copiat stilul si doar atat.
Marckus, ai zis mai sus “(…) ca nisto rockeri murdari imbacsiti de vodca (…)”. Sincer eu nu-i vad asa. Nu stiu de ce multa lume crede asa ceva despre rockeri.
Mai mi-a spus si mie cineva odata “am auzit ca asculti rock, dar nu te-am vazut niciodata imbracat ca unul”. Am mai zis odata, din cauza unor idioti care se cred rockeri si care au inteles gresit stilul, imi e mie rusine sa ma imbrac ca unul. Pacat!
» Posted By darky On 17 May 2008 @ 11:22
«« Back To Stats PageBravo Ioana! Asa e! Toti sunt bagati in aceeasi oala cu persoanele alea fasciste (cum a zis si Disro mai sus) care se dau emo/rockeri.
Si asa lumea se invata cu ideea si nu mai pot deosebi o persoana fascista de un rocker adevarat.» Posted By darky On 8 May 2008 @ 03:47